Historia o Cmentarzu

Cmentarze dla niektórych są smutnymi miejscami gdzie pochowani są bliskie osoby. Dla innych są to miejsca gdzie można poprosić o pomoc duchy zmarłych. Niektórzy biorą z cmentarzy przedmioty potrzebne do rytuałów (takie jak ziemia cmentarna). Miejsca te przez wiele osób są uważane za miejsca gdzie panuje jedynie negatywna energia. Dla mnie jest to miejsce, które posiada w sobie bardzo dużo zastosowań magicznych. Można tam prosić duchy zmarłych o pomoc czy brać przedmioty potrzebne do wykonania rytuałów. 

Osoby niedoświadczone z pracą z duchami często nie zdają sobie sprawy, że podczas brania czegoś z cmentarza trzeba coś dać w zamian. Nie zostawienie ofiary dla duchów cmentarnych mogą się skończyć fatalnie. Opiszę teraz historię mojej dalekiej ciotki i jej kuzynek, które wzięły coś z cmentarza nie zostawiając nic w zamian.

Pewnego dnia moja ciotka z kuzynkami wybrały się nocą na cmentarz z niewiadomego powodu. Wzięły z niego rzecz, która nie należała do nich i nic nie zostawiły w zamian. Gdy postanowiły z cmentarza wyjść i wracać do domu czuły, że coś je obserwuje, ale to zignorowały. Wracając do domu w oddali zauważyły sylwetkę człowieka, który się na nie patrzył. Przestraszyły się, bo jednak była noc. Po powrocie do domu uczucie obserwowania nie mijało. Moja ciotka spojrzała przez okno i zauważyła ducha stojącego w ogrodzie. Przez to nie mogły całą noc spać i postanowiły rano, gdy będzie już dzień wrócić na ten cmentarz i odnieść to co zabrały. Wtenczas uczucie obserwowania ustało i już więcej moja ciotka ducha nie widziała.

Trzeba więc pamiętać o tym, że gdy bierzesz coś z cmentarza trzeba coś zostawić w zamian. Może być to symboliczna moneta, można postawić świeże kwiaty na grób, z którego przedmioty się bierze lub wysprzątać grób. Ja również polecam przed wyjściem przeprosić za zakłócenie spokoju zmarłym.
Pamiętajcie nie można brać tego na żarty.

pinterest.com


Źródło: moja ciotka

Magia w Internetach

Jestem osobą lubiącą chodzić po lesie i cmentarzach, czytam dużo książek i rzecz jasna praktykuje swoją ścieżkę. Zamysł tego bloga jest taki, aby każdy niezależnie od ścieżki mógł znaleźć coś dla siebie.

Nowsza Starsza