Praktykowanie okultyzmu wraz z problemami psychicznymi. Czy warto?

Wiele osób praktykujących okultyzm nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że posiada problemy psychiczne. Rzeczy, które takie osoby doświadczają często związane są właśnie z ich chorobami. Nie mówię tutaj, że wszystko, co się zdarzy nadprzyrodzonego u tej osoby jest nieprawdziwe i przyczyna występowania tych zjawisk jest spowodowana jej chorobą psychiczną. Osoby, które praktykują i są umysłowo zdrowe doskonale wiedzą, że przypadki nie istnieją.

    Chora osoba jak wcześniej wspomniałem często nie zdaje sobie sprawy ze swoich problemów więc trudno jest rozróżnić czy zjawiska, których ta osoba doświadcza są prawdziwe. Praktykowanie okultyzmu ze świadomością choroby może pomóc w pozbyciu się jej jak również pogorszyć istniejący już stan. Pracując z duchami, Demonami lub innymi istotami trzeba być silnym, gdyż często właśnie duchy te testują naszą psychikę, mogą nas doprowadzić nawet do myśli samobójczych. Niektóre z bytów czekają jedynie na moment, w którym osoba będzie nieco słabsza, aby ją opętać lub zabić.

Często osoba chora jest zagrożeniem nie tylko dla siebie, ale i dla innych osób w swoim środowisku. Chęć pomocy takiej jednostce nie jest zła, lecz trzeba się liczyć z wysiłkiem włożonym w pomoc takiej osobie, warto mieć jednak na uwadze, że może to odbić się negatywnie na nas samych.

Okultyści najczęściej nie przyznają się do posiadanych zaburzeń, a w momencie zasugerowania przez nas wizyty u specjalisty, można spotkać się z pewnością z nieprzyjemną wymianą zdań. Z pewnością prościej jest namówić kogoś takiego do udania się na poradę u psychologa, w momencie, gdy osoba ta zdaje sobie sprawę z posiadanego problemu.

Jakiś czas temu sam spotkałem się z osobą, która uważała, że plamy na zdjęciu, wynikające z błędów technicznych aparatu, są Demonami jak również słyszała głos, mówiący do niej pojedyncze słowa, a potem już całe zdania. Jednak gdy spytałem ją czy wykluczyła już diagnozę lekarza, co do tej sytuacji, odparła, że jedynym dobrym psychologiem dla niej jest właśnie ten głos. Co ciekawe, później sama próbowała mi wmówić, że moja praktyka i doświadczenia to jedynie urojenia a ja sam nie jestem gotowy na prace z Demonami. Gdy jednak udowodniłem nieprawdziwość doświadczanych przez nią zjawisk, spotkałem się z wycelowanymi we mnie wyzwiskami oraz agresją.

    Idąc tokiem mojej wypowiedzi, w trakcie naszej okultystycznej praktyki zawsze warto wykluczyć wszelkie psychiczne zaburzenia, choroby i niedogodności, które mogą jedynie zaburzać rzetelność naszej duchowej drogi. Niemniej jednak chętnie wysłucham waszego stanowiska w tym temacie, jako iż dyskusja jest pierwszym krokiem do poznania, do którego dąży przecież każdy adept ścieżki magicznej.

źródło zdjęcia: światduchowy.pl



Źródła: wiedza własna
Magia w Internetach

Jestem osobą lubiącą chodzić po lesie i cmentarzach, czytam dużo książek i rzecz jasna praktykuje swoją ścieżkę. Zamysł tego bloga jest taki, aby każdy niezależnie od ścieżki mógł znaleźć coś dla siebie.

Nowsza Starsza